Kızlar eşimde sperm sayısı ve hareketlilik sorunu var ilaç kullanıyor 3 aydır ama pek de birsey olmadı maalesef yine test verecek daha önce de vermişti çok umut yoktu tüp bebek diyorlar biz Bi kaç ay denedik kendimiz yine de doğal takviyelerle beraber ama artık ben tüp bebek istiyorum sanirim yaşımız eşimle 32. İki senedir uğraşıyoruz iki kaybım var doğal yollardan olmuştu onlar. Izmirde en iyi tüp bebek merkezi neresidir ve ücretleri nasıl süreç nasıl merak ediyorum