Mlkkyblt etrafımda cok yakın zamanlarda doğum yapan bi çok tanıdığım var hiç bişi duymadım olumsuz ama tabiki sebep olmak istemem şans işi birazda.. ben düşük riskinden dolayı iki kere yatış yaptım son 1 ayda ve hasta bakıcısı,ebesi,hemşiresi o kadar tatlı dilli ve iyiydiler ki.. inşallah sana da iyi insanlar denk gelir dua edicem senin için ☺️