Bizimki 33 haftada 2500 2 hafta önde gidiyor iri bebek olması da iyi değil normal doğum ihtimalini azaltıyor, bebeğin çok sağlıklı olduğu anlamına da gelmiyor. kilosu az diye üzülmeyin 38-39 da 3 kilo civarında oluyorlar 4,5 -5 kgya çıkması daha kötü.. ben 4,5 kg doğmuşum eşim de zayıf bebek değilmiş doktorun dediği şeker olmadığı sürece yeme içmeyle kiloyu artırıp azaltamazsınız anne babanın genetiği daha büyük bir etken ve 3,5 kg üstünü genelde doğrudan sezeryana alıyorlar 😞