tansudobreva 33+3 üm bugünden itibaren. 30 haftadan beri vajinamda ağrı var. Doktoruma daha gitmedim 34-35 haftalarda gel dedi normal muayene için sonrasın da nts ye başlayacakmış. Ağrı için de annem ya da büyüklerin dediğine göre bebek büyüdükçe aşağı baskı yapıyor doğum için kemikler hazırlık yapıyor imiş. Açılma olmaya başlıyor kemikler gevşiyor imiş. Tabi bu ne kadar doğru bende doktoruma gidince öğreneceğim. Yatakta iken dönerken ağrım oluyor, ayakta iken de yürürken. Sürekli yatsam ver bir yere dönmeden put gibi dursam hafif var yok arası. Hayırlısı ile hepimiz sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi doğduktan sonra hiçbir ağrıyı sızıyı hatırlamıyorsunuz diyorlar. 😅 Hayırlısı olsun hakkımız da bakalım