shsnm_yrn 7+2 hamileyim ve inanılmaz derecede koku hassasiyetim var sabun kolanya saç kremi şampuan herşey aşırı rahatsız ediyor bir çözümü var mı bu durumun ne zaman geçer yada nasıl geçer 🤮🤢
Mercan1994 shsnm_yrn valla canım bunun çözümünü bulursan bize de söyle🤣🤣bunun çözümü yok yani bana göre ben bütün kokulara kişisel olsun yiyecek falan olsun tiksiniyorum 19+4 hala böyle bende durum🤦🏻♀️
Bal_1604 shsnm_yrn bende 9.haftaligim durum aynı herşey aşırı kokuyor ev bile cam açıp oturuyorum ve çaresi yok
Fatosozer Resmen hayattan soğudum tükendim 🤮 gözümün gördüğü, koku aldığım herşey iğrenç geliyor. Kızımda 5 aya kadar sürmüştü. Şimdi 7 haftalığım inşallah biran önce gelir geçer. 😔