NuR110 Arkadaşlar devlet hastahanesi de tüp bebek yaptıranlar süreci ve maddi olarak ne kadara maal olduğunu açıklayabilirim.. Artık ben tüp bebeğe geçmek istiyorum 2. Aşılamamda negatif.. 😢
Sinem4488 NuR110 devlet hastanesinde tüp bebek yok diye biliyorum ben gıtmıstım bana aşılama bile yok dediler oyuzden hep özelde yaptm herseyı malesef ıkı sene once erken dogumla kaybettm cocugumu su ana kadar cektgımiz kredi bitmiş degil
Arzuege NuR110 özelde ortalama 50 bini buluyor .. devletin şartları var evlilik süresi ? Yaş ? Hiç cocuk olmaması ? Öncesi aşılama denenmesi ? Vs gibi ilaçları cok pahalı .. transferden önce ve sonra bir süre kullanılıyor
Deletedmom_33 NuR110 3 aşılama sonrası başlanıyordu galiba düşük ücretleri 2-3 yıl önce 500-700-800 gibi denemelere göre degsiiryrodu
NuR110 Sinem4488 başın sağolsun canım üzülme ben 31 haftalık kızımı kaybettim normal doğumla aldılar benden..
NuR110 Sinem4488 şu anda çapa tıp fakültesinde tedavi görüyorum.. Orada devm etmeyi düşünüyorum aşılamalarımda devlette oldu
Aysenur-2019 Sinem4488 Eskişehir de tüp bebek ve infertilite merkezi var yunus emre devlet hastanesine bağlı öncesinde hsg filan cekılıp tum kontroller yapılıyor ama fiyat konusunu bilmiyorum başka yerlerde de vardır illaki devletin yaptığı
Nurcanben NuR110 yaa çok özür dileyerek soruyorum belki acınızı tekrar hatırlatmış olucam ama herhangi bir sorun var mıydı yoksa bı anda mi kaybettiniz ?
2022bebeki NuR110 2 aşılama negatiflik sonrasi devlette tüp bebek kriterleriniz uyuyorsa eğer yaptırabiliyorsunuz .
Ysmnpmk NuR110 bende mayısta başakşehir çam sakuraya başlıcam sadece ilaçlar aşırı pahalıymıs yine bi 10 15 bine patlıcakmıs ☹️
NuR110 Aysenur-2019 evet rapor için istiyorlar bende aşılama için çıkardım rapor ilaçlar daha uygun geliyor..
Sinem4488 Aysenur-2019 ben hatayda yaşıyorum burda yok malesef devlettekı her doktora gttım hepsıde yapılmıyor dedi
NuR110 Ysmnpmk o kadar tutmaz kuzum yaa sanmıyorum az önce çapada tanıştığım arkadaşa ulaştım 2 aşılama olmuş totelde 8 bin falan harcamış
ElfffAlkn Ysmnpmk merhaba bende çam sakura gidiyorum raporlu olursanız ilaçlar uygun oluyo 3 bin gibi bişey vermiştik ilkine şuan fiyatlar arttı ama maksimum 5 bin olur maalesef ilaçlar bulunmuyor o yüzden hepsini aynı yerden alamayınca rapor hepsini karşılayamıyor
Mervetnl NuR110 ilaç fiyatları çok artmış durumda %50 ye yakın zam geldi son 1 ayda o yüzden bana normal geldi sanki
Ysmnpmk NuR110 aşılama daha uygun zaten bende o kadar harcadım ama tüp bebekte daha fazla ilaç veriliyor ve 2023 e girdiğimizden beri ilaçlar çok pahalandı o yüzden bu kadar rahat tutar ☹️