yagmur089 Ben 20 haftaligim kasilmam oluyor karnimda bide agrim oluyor kizlar normalmi bebegin hareketlerini hissediyorum ama az hissediyorum acile gitmem lazimmi suyum vs gelmedi ama asagi cok baski yapiyor ondada sık sık idrara cikiyorum
Aysenurozs yagmur089 haftanız erken bence gidip bir muayene olun beklemeyin ne olur ne olmaz inşallah bişey yoktur içiniz rahat eder en azından
fatiss yagmur089 gecmis olsun vanim kasilma nasil bisey benimde oluuomus ben bilemedim detaylida ogrenmistim magnezyum yazdilar .
yagmur089 Rmysbyzt benim ikinci geneligim 14 haftada hissetmeye başladım iste normalde cok hareketli ama su 2 gundur cok kasilmam oluyor
Derya183 Rmysbyzt kuzum bende 23 oldum bugün senin bel ağrısı varmı yaşıyor musun ya ben kaç gündür bel ağrısı çekiyorum
yagmur089 Risklihamileljk benim ilk cocugumda da boyle kasilmam olmustu erken dogum diye almislardi o yuzdn cok korkuyorum
yagmur089 fatiss karninda sertlesme olur bide agri olur canim kasilma budur saol canim bnde gitcem bi
yagmur089 Aysenurozs nst ye bagladi iste kasilmalarim agrilarim idrar enfeksiyon dan kaynaklaniyormus çok şükür iyiz iki tne antipiyotik verdi biri toz biri hap