Ben 4+2 hamileyim kontrolde kese gözükmedi doktorumuz 5 haftada gel bakalım dedi fakat çevremdeki insanlar senin haftanda bebek gözükür kalbi dinlenir sende sorun vardır
falan diyor ilk hamileliğim ve aşırı huzursuz stres oluyorum bunları duyunca kese ve bebek hangi haftada gözükür 😔