Gamzeumay20 hastane doğum raporu ve emzirme raporu verdi. Çalışanlar için doğum parasını kurumum biz hallederiz demiş, sgk da otomatik sisteme düştüğü için emzirme parasını veriyor(520 tl), hiç bir işlem yapmadık. E-devletten raporlardan da gözüküyor. bir hafta önce işlemleri hallettik .