Lütfen birşey söyler misiniz bugün biraz dışarı çıktım yürürken ağrı girdi kasıklarıma baskı olmaya başladı yüreyemdim oturup biraz dinlendim sonra hemen eve geldim uzandım yine geçti biraz kalkıp birşey ler yaptım ağır kaldır madım ama şimdi yine aynı şekilde kasıklarımda ağrı ve baskı var neden olmuş olabilir