Kızlar merhaba ben özel bolgeme hep jilet kullanıyorum ağda istemiyorum hamile olduğum için tüy dökücü de zararlı artık haftam 25 oldu alt tarafimi gorememeye başlıyorum ve kestirmekten korkuyorum açıkçası Venüs jiletlerini öneriyorlar birde size sormak istedim kullanan var mı acaba 🙏