2 gündür bende aşırı kasık rahim ağrısı çekiyorum asla geçmiyor karnım taş gibi stres oldum iyice ilk gebeliğim anlamıyormuşsun bişey 31. Haftadayız sabah doktor randevum var inş kötü bişey çıkmaz internette ne yazsam erken doğum diyor iyice gerildim