Güzel anneler, şu an 21+4.
17-18 haftalıktan beri bebeğimi hissediyorum baya heleki uzanırken:)
Bi 8-9 gündür çok nadir hissediyorum hani sadece ara sıra tekmeliyor ama çok nadir.
Aktif günüm olduğu için mi acaba?
Dün doktor kontrolüm vardı hiç sormak aklıma gelmedi
ama gayet iyi olduğunu söyledi gördük hareketlerini vs.
Sizde de böyle mi? Normal mi bu haftalarda daha az hissetmem vs?
Şimdi baya çok hissettiğim için azalınca ister istemez tedirgin oluyorum