Zynnpp Merhaba benim daha önce bir kürtajım oldu şimdi 6 haftalık hamileyim doktor test vs yapmadan bana progesteron, oksapar ve coraspirin verdi bebeğin daha iyi tutunsun diye dedi böyle planlar var mı acaba
2pati1baby Zynnpp 31. Haftamdayım doğumdan 1. Gün öncesine kadar kullanacaksın dedi her gün kullanıyorum
323832 Zynnpp doktor kayibin olduğu icin vermiştir büyük ihtimal bende kullanıyorum benimde bir kaybım var kürtaj oldum iğne ecopirin gebeliğin başından beri hatta ecopirini hamile kalmadan 2 ay önce başlamıştım ama bende pıhtılaşma mevcut doktorum bunlara dayanarak plan yaptı bu şekilde ilerliyoruz doğuma kadar da igneye devam hapı 30.haftamda falan bırakacağım şuan 25+4 olduk zararı olmaz merak etme doktoruna güven Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Zynnpp 2pati1baby daha test felan yapıldı mı acaba size bana hiç bir şey yapılmadan verdi o yüzden kafam karıştı biraz
2pati1baby Zynnpp yok canım hatta şöyle söyliyim önceden kayıplarım vardı , her ihtimale karşı verdi doktorum ki pıhtılaşmam bile yok benim. Kan sulandırıcılar bebeği besliyor doktorun kimse iyi birisi işinde belli
Zynnpp 2pati1baby yaaa içimi ferahlattınız cok teşekkür ederim 🥰🥰 bir kaybım oldu bende test felan yapılmadan verince korktum ister istemez. Birde hepsi ağır geliyor progesteron coraspirin oksapar birde folik asit alıyorum dedim bir yandan zararı olur mu
Zynnpp 2pati1baby ya bişey sorcam bu oksaparın göbekten yapıyorum cok acıyor sonrasında normal mi acaba sizde de oluyor mu
Zynnpp Mryy01 merhaba yaklaşık 10 ay sonra🥰 doktorum 3 ay önerdi ben biraz psikolojikmen zor bir dönem geçirince biraz daha ertelendi. Sonrasında korunmasız 4,5 ay sonrasına kadar oldu
Mryy01 323832 son kürtajınızdan sonra ne zaman ilaç kullanmaya başladınız test sonucunuz ne kadar sürede çıktı acaba? Birde hamilelik kaç ay sonra yaşadınız
Zynnpp 323832 amin inşallah cok teşekkür ederim daha kalp atışını duymadık inşallah sağlıkla duyarız. Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🥰 ecopirinle coraspirin aynı mı oluyor
323832 Mryy01 ben şubat 28 de kürtaj oldum nisanın 4 gibi genetik testlerimi istedi ayrıca eşim ve benden kromozom analizi de istedi genetik testler 1 buçuk ayda çıktı kromozom analizi 2 ayı geçmişti genetik test çıkınca ecopirine basladik haziranda korunmayı bıraktım temmuzda hamile kaldım doktor 2 ay korun demişti ama ben sonuçlar çıkmayınca cesaret edemedim 4.adetten sonra korunmayı bırakmıştım birde doktor kürtajdan hemen sonra folik asit balık yağı ve yumurta gelistirici bi kapsul verdi onları da kullandım şuan 25+4 olduk
Mryy01 323832 ben salı günü kürtaj oldum ama doktorum hiç takviye demedi bende bu haftaiçi genetik test vericem sonuçlar çıkınca çocuk düşünüyorum sizce içmelimiyim
Mervoll Bende bu ay çatlatma iğnesi oldum pozitif gördüğümüz gün hemen iğneye baslicaz dedi doktorum 2 kurtajim var benimde kalp durmasindan
Esraaaaacun Mervoll yanlış anlamazsınız birsey sormak istiyorum kalp durmasını hissettiniz mi yani belirtiler falan oldu mu ?
Zynnpp 2pati1baby amin inşallah cok teşekkür ederim🥰 sizde sağlıkla huzurla kucağınıza alın inşallah 🥰
Aysedolunay Merhaba doktorum bana 24.haftamda suyumun azaldığını söyledi enox adında bir kan sulandırıcı verdi ilk 15 gün günde 1 kere karnımdan ve kolumdan olucak şekilde her gün vurdum iğneyi kendim onlar bitince tekrar gittim eczaneye enox kalmamıs oksapar verdi onu kullanıyorum şimdi suan 28+4 deyim suyumun daha iyi olduğunu söyledi doktorum inşallah 37.haftaya kadar götürür bu su bizi ☹️