Ecegksu Kızlar artık bebeğimin eşyalarını yıkamaya başlayacağım da hangi programda kaç derecede ne kadar süreye ayarladınız siz ilk yıkadığınızda?
Deletedmom_7156 Ecegksu 40 derece 800 devirde yikamistim gerçi haylen öyle yıkıyorum ama öyle renkli beyaz ayirmadan yikamistim beyaz bişeyimiz pek yoktu bizim bide boya filan verme olmadı ondan karışık yikadim
Nedime54 30 derece en fazla 1 saat 800 devirlik programa attım renkli ve beyazları da sonra kurutma makinesinde bebek programında kuruttum çekme va yapmadı . Ben bir de renk koruyucu mendil koydum her makineye ne olur ne olmaz diye