1fatma_nurr Normal zamanda hıc başı agırmayan biri olarak 13. haftamda çok şiddetli baş ağrısı çektim 10 gün boyunca sankı beynim akcak gibi oluyodu çok şükür geçti sonra.Lavanta yağı almıstım onunla masaj yapıp yastıgıma damlatıyordum bi damla .Bi de patatesi halka halka kesip kuru türk kahvesi koyup üstüne basıma tülbentle sarıp yattım 10 gün boyunca hep böyle yaptım resmen ve fayda etti gerçekten.Çok geçmiş olsun o an geçmicek gibi gelıyo ama herşey süreç geçiyo 🤲