bendiyebiriii herkes bi acaba süreci geçirmiştir bence. Ben planlı gebelik yaşadım kalp sesini duyana kadar hamile olduğuma inanmıyordum o kadar yani.. sonra da hareketlerini hissedince duygularım oturmaya başlamıştı. Şimdi sabırsızlık hakim hayırlı zamanda sağlıkla doğuralım tabii ki ama bir an önce zaman geçsin kucağıma alayım öpeyim seveyim istiyorum. Bence bu bir süreç, kimi hamileliğin bazı dönemlerinde yaşıyor, kimi doğumda, kimi lohusalıkta.. alışırsın kuzucum hiç endişelenme ben de 28 yaşındayım hala ekşi yüz yerken kim yüzünü ekşitmeyecek yarışına giriyoz eşimle 😁 iyi ki böyle çocuk ruhu da taşıyoruz bebeklerimizin en yakın arkadaşı da oluruz 🤗🥰