Aynı şekilde bende de 2 aydır devam ediyor, sanki boğazımda çekirdek kabuğu yapıştı kaldı, ne yapsam geçmiyor, hep orada takılı gibi.
Endoskopi yaptırdım birşey çıkmadı, bazen geçer gibi oluyor, sonra tekrar geliyor. Dr psikolojik diyor.
Yaşayan , atlatan varsa lütfen yardımcı olabilir mi?