Durununannesi80 benim ilk bebeğimde yapmışlardı iğne, gayet sağlıklı şirine 8 yaşına geldi 🙂 2. Hamileliğin de kan grubum değişti doktorlar da anlayamadı, 0 (-) ti ama şimdi hala 0 (+) görünüyor tahlillere 😂 o yüzden iğne falan yapılmadı. 3.gebeliğim şu an, hala (+) görünüyor