Kardelentrkylmz Kızlar 19 haftalık hamileyim. Sabahtan beri karnımda bir ağrı var bebişim oynuyor hissediyorum ama ağrım var regli ağrısı gibi böyle yırtılıyormuş gibide değişik dayanamicak gibi değil ama endişelendim. Doktora gitmeliyim acaba ??
Birmelekgibi Kardelentrkylmz aynısı bendede oluyor ve aynı haftayiz inan annem gili bunalttim bişey olurmu olurmu diye diye bide böyle giriyor çıkıyor ağrı hemen kısa kida sürüyor normal diyor kime sorsam lekelenmen yada uzun süreli olmadığı sürece normal diyorlar
Kardelentrkylmz Birmelekgibi hiç lekenmem olmadı kanamam olmadı sıkıntılı bir gebelik yaşamadım yani bir risk barındırmadı hiç ama bugün nefes alırken karnımın gerildiğini hissediyorum ama endişelendim açıkcası
evrem321 Kardelentrkylmz 16. Haftadayım aynı sorunu bende yaşıyorum kabızlıkta etkiliyor karın şişiyor , rahim büyüyor herhalde ondan oluyor
Kardelentrkylmz evrem321 sen gittinmi doktora bunun için peki gündüz daha sıktı ağrım şimdi daha azaldı ama ara ara var evet bende kabızlık yaşıyorum. Ama çok şükür hareketlerini hissediyorum ya ondan içim biraz rahat
Gezgin1Anne Bende de benzer yoğun bir karın ağrısı oldu. İdrar yolu enfeksiyonu kaynaklı olabilir bir idrar testi yaptır. Monurol şase ile tek içim geçirdi ağrıyı. Ama dediğim gibi enfeksiyon olması durumunda