Elifderin34 rica ederim canım. Bebek uzun süre emse bile çok az içer bu yüzden gece gündüz sık emzirme yapılmalı. Senin kuzucuk sarılık ta olmuş yavrum uyku yapıyor. Kan şekeri düşer emmezse. bu yüzden gece bile kaldır annesi saatini kur ki uyuya kalma.. böylelikle kendine gelecektir.. ama şöyle bişeyde var günün 17 saati uykuyla geçirirler bu dönemde doktorum öyle demişti. Sadece beslenmesine dikkat edecez istediği kadar uyusun. Uyusun ki büyüsün 👶🏻🥰