Nagihannn789 Eltim yaptı 4 sene önce ama memnun kalmadı. Dikişleri enfeksiyon kaptı doktor kaynaklı olabilir. Ben gebelik okuluna gidiyorum evim cok yakin. Ebe Birgül Hanimdan çok memnunum, Sami Ulus un doktorları araştırmaya taşınmış ve çok donanimli doktorlar. Birkaç kez eğitime katilma şansları oldu. Şu an değişim aşamasında odalri falan revize ediyorlar. Ben Lösante de yapacağım özel klinik takipliyim ama riskli gebeligim olmasa belki düşünebilirdm