Kızlar ben ne dizi izliyebilir oldum nede filim dışarda dilenen çoçuk bile görsem çok kötüyüm sürekli ağlar oldum😢😢zaten duygusaldım şimdi dahada oldum sizdemi benim gibisiniz Ee gebelikte ağlamak kötü ben ne yapacam kızımda böyle duygusal değildim oğlumda fenayım😳😳😢