Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim.2 gündür bebek hareketi mi kasılma mı anlam veremediğim ve beni zorlayan değişik sancılar yaşıyorum.Ya sanki karnımın içi çekiliyo gibi bi his geliyo o sırada nefes alamayacak gibi oluyorum sonra tekrar bi rahatlıyorum.İlk gebeliğim bilmediğim için soruyorum ya da normal mi artık son üç ayım böyle mi geçicek.Şimdiye kadar hiç bilmiyodum hamileliği bundan sonra bebişim bana hatırlatıyor galiba