Kızlar ilk 6+4 de gittim görünmedi betada 393 çıktı sonra 9+1 gittim ultrasonda 6+6 göründü haftaya randevum var o zamana kadar adete göre 14 usgye göre 12 olucam acaba diyorum haftasını yakalamış mıdır da cinsiyet tahmini almak için sorardım çok meraklaniyorum