Yncrno ben cırtcırtlı kundak aldım.

Çokta güzel pratik. Kızım diğer türlü kurtuluyordu kundaktan. Bu bayağı işime yaradı pratikte oldu. Ama pek sevmiyor kundaklanmayı. Gazlı bir bebek. Gazı gelince ellerini hareket ettirip ıkınırken kullanamadığı için çok ağlıyor. O yüzden ben kundak yapmadım. Bazen çok derin uykuya geçince yağıp yatırıyorum gece. Onun dışında polar tulumlar aldım lc den. Bazı geceler onu giydirip yatırıyorum. Özellikle duş aldırdığım gecelerde. Onun haricinde örgü kazakları var bir sürü. Onlardan giydiriyorum. Birazda uzun geliyor şimdilik. Dizlerine kadar falan iniyor. Bacaklarını da sıcak tutmuş oluyor böylece