Kızlar post açmıştım pembe sulu akıntım vardı diye, nişan olduğunu anlamıştım ama şu tedirgin etmişti amniyon sıvısı mi diye. 2 gün bekledim bugün hastaneye gittim 2 cm acılma var doğum başlamış ama gelen amniyon sıvısı değilmiş şükür, nişanmış. ilk doğumun olduğu için uzun sürer dedi, tehlikesi yoksa evde beklemek istiyorum dedim tamam dediler geldim eve. Çatı muayenesi biraz zor geçti ve ağrılarım arttı. Sancılarım bi yarım saate bir, bi15 dakikaya bir, bazen de 5 dakikaya bir geliyor. Hala düzenli sancı değil galiba. Sancılarım nasıl olursa tekrar gideyim acaba 🥺