gulsumd1 her bez her bebeğe iyi gelmiyor o yüzden bez stoklamak hiç mantıklı bir şey değil, birde aylarca kullandığın bez bi üst numaraya gecince birden alerji veya pişik yapabiliyor, mesela ben kizimda jenny willy kullanıyordum, 4 numaraya gectigim zaman kızım maff oldu, daha sonra Molfixe gectiktik duzeldi galiba bezden değil dedim tekrardan aynı bezi kullandım bu sefer felaket derecede pişik ve alerji yaptı oysa 4 aydır kullandigim poposunu bile kuzartmayan bezdi ama bıraktım, iyileştirmek için 2 aydan fazla defalarca doktora gittik bir daha da kullanmadım, o yüzden kullanacağım beden dışında asla almıyorum. Almanı da tavsiye etmem.