ElfYrgn Güzel anne adayları sizlere bir şey danışmak istiyorum. Yarın kontrolüm var. Doktorum bu kontrolümde ikili test yapacağını söyledi. Peki ben yarın aç mı gitmeyelim sıkışık olmalımıyım? Bilgisi olan varsa beni bilgilendirebilir mi acaba 😇😇☺️
1asel-duru ElfYrgn kesinlikle tuvaletiniz olmasın ben cuma günü gittim 2 li tarama için beklerken sıkıştım doktor idrarın sıkışmış pozisyon bakamıyorum WC ye git öyle gel dedi sonra düzeldi tok karnına gel demisti
Mhtpflz ElfYrgn tok git bebişin hareketini görüraün belki aç tok farketmiyor hatta kan verceğin için tok ol başın dönmesin
ElfYrgn nnisanannesiii Kandan hariç ultarasonda da ense kalınlığı ölçülüyor diye biliyorum bende. Peki kan için açlık tokluk önemli mi acaba ☺️
Pemberuya ElfYrgn ultrason ve de kan alıyorlar canm yok aç tok farketmez ama bence tok gidin ben ultrason sonrası aşırı derecede başım döndü biraz etkiliyor beni🥴
gulsenalp Tok gidin hatta ultrasona girmeden önce küçük bir parça çikolata yiyin bebeği hareketlendirir☺️
ElfYrgn gulsenalp Yorumunuzu çok geç gördüm ama tok gittim denildiği gibi iyi ki de tok gitmişim 😇😇☺️☺️ Cevabınız için teşekkür ederim