nilayakinci benim de 2,5 ayım kaldı. Şu ana kadar 10 kilo aldım bari dedim maksimum 15 kiloyla gireyim doğuma ama bu gidişle daha çok alacağım. Fakat ben de gebelik şekeri çıktığından beri diyet yapıyorum beyaz ekmek, pirinç, patates, tatlı, abur cubur ve dışardan yemeği tamamen kestim. Düzenli yürüyorum sanki biraz daha yavaşladı gibi kilo alımım