ayse-nur94 canım doğum yapmadım ama oradaki hiç bir çalışan ve doktor iyi değil benim gözümde de ilk haftalar da gittim sistem berbat hastane pis şimdi de acil bir durum olunca gittim 2 kere asla ne derdiniz var anlamıyorlar mesela ben 25 haftaliktim pazartesi kendi doktoruma gittim ölçümler güzel 25 ya da 26 hafta çıkıyor özelde çarşamba rahatsızlandı idrar tahlili için gittim çok yanma oldu bebeğe de baktılar 23 haftalık çıkardı ve asla doğru düzgün ölçüm yapamıyor bunu yapan doktor yani ne kadar sağlıklı bir ortam sen düşün ama maddi olarak özeller çok yoruyor insanı Battalgazi de yeni açılan nasıl bilmiyorum ya da tıp merkezi var üni içinde oraya da iyi diyen var onları araştır ama eğitim araştırma kadın doğum benim gözüm de çok kötü