Merhaba kızlar bana yardımcı olurmusunuz lütfen. 09.12.2022 regl oldum. Bu ay 9u reglolmadım test yapdım 2 xett çıxdı dayanamadım 10u doktora gittim kan testi verdim bth deyeri 839 çıkdı. Ultrasona gittim kese oluşmamış dedi doktor daha d çocuk boruda kalmış yerine inmemiş 1 hafta sonra yine gel bakalım yerine inmişmi kese oluşmuşmu diye bakalım dedi doktor. Çox korkdum boru hamileliyi olmaz dimi ? Normal hamilelik dimi ? Normalmi kesenin daha erken olduğundan oluşmaması ?