Merveneg Sabah uyandığımdan beri hissetmiyorum. Kahvaltı yaptım çikolata yedim soluma uzandım ama yok. Şimdi hastaneye gideceğim. Normal mi sizce ?
Nurr_22_22 Merveneg benim kız da aynı 35 teyiz bizde bugün sakın ama hergun aynı olmuyor ki akşam yatınca başlar oynamaya
Nurellaaa_ Merveneg bazen uyuyor oluyorlar ama böyle durumlarda ihmal etmeden hastaneye gitmek gerekiyor
Merveneg avakado7 Düzensiz sancı çıktı. Çatı muayenesi yapıldı. Bir cm açıklık çıktı. Serum yapılacak şimdi. Tekrar nstye bağlıcaklar. Daha çok erken umarım bişe olmaz
mysweetbabyy Merveneg duzensizmis korkma inşallah 2 hafta da dursa normal doğum haftası oluyor nstde hareketlendi mi
Merveneg Suelifemir İnşallah. Doktor ne diyecek. Erken olma ihtimali varsa ciğer geliştirici vurulması gerek dedi arkadaşım soracağım
Suelifemir Merveneg evet öyle oluyor iğne vuruyorlar ben 32 haftalık doğum yaptım kızımı şimdi büyüdü 1. Sınıfa gidiyor içini ferah tut canım
Merveneg Suelifemir avakado7 Eve geldim şimdi. Erken doğum riskim var o yüzden biraz endişelendim. Doktorumla konuştum içim rahatladı biraz. Teşekkür ederim 🙏🏻 🌸
Suelifemir Merveneg inşallah vaktini tamamlar canım hepimiz için geçerli sağlıklı bir şekilde alalım kucamıza 🙏🙏