Fatosca Ya arkadaşlar şu bebekleri şapır şupur öpenlerin ağzına bi tane vurasım geliyo zararlı değil mi bebekler için ya kafayı yicem annenin bile öpmemesi lazım bu kadar çok ki dışardan insanların asla
guzelanne01_ Fatosca bende çok severim öperim öperim doymam ama sadece kendi çoçuğu başkasının çoçuğunu bebeğini ellemem yazık günah yeni doğan bebek heleki kucağına alınmaz başkasının öpülmezde
Esraliiii Fatosca kesinlikle minicik savunmasız bebek hele bıyıklı sakallı insanlar dısarıdan geldiği gibi bebeğe tutanlar agzıma geleni sayarım beni bilen zaten tutmaz
Fatosca Esraliiii valla doğru diyosun küsen küssün yani küçücük bebekten değerli mi gerekiyosa kendini beğenmiş olalım
sonnenschein Fatosca ablanın bebeğini bile öyle öpmedim şapur şupur kıyıp , öpsem bi kendi bebeğimi öperim heralde kimse öpmesin başkasının bebeğini 😓😁
femme Fatosca değil öpmek bence kucaklarina bile almaları benim açımdan dogru degil vermem de yani , yenidoganin yeri anne yani beşiğidir. Gelen beşikten rahatsız etmeden baksin yeterli, mikrop var virus var minicik zaten
Tbayram Fatosca Benim de doğumuma var ama inanın şimdiden gelen gidenden nasıl koruyacağım bebeğimi diye düşünüyorum. Bir tanıdığımız doğum yaptı düşünün bebeği daha iki aylıkken hemen hasta olmuş antibiyotik vermiş doktor. Eşimde herkesin kucağına vermeyelim diyor aynı şekilde annemde (eşimin annesi) herkese haber vermeyiz hemen dedi. Bende aynı kanıdayım kesinlikle.Geçen gün arkadaşım doğum yaptı ona bile tereddüt ettim 4 günlükken gittim görmeye o vermeden de almadım kucağıma. Evet çok tatlılar bende o mis kokulu boynu öpmek istedim ama tuttum kendimi. Hele o öpücükte bi ton ıslaklık bırakanlar Allahım çıldırtıyor beni🤦♀️
Fatosca Tbayram bizim oğluş da daha doğmadı rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin kayınvalideniz ne güzel demiş bütün kaynanalar senin kaynanana kurban olsun kız😂
Tbayram Fatosca Ahaha olsunlar gerçekten annemden daha çok annedir bana Allah başımızdan eksik etmesin 🍀