Snm123 32 haftalık hamileyim kalp çarpıntım var kalp hızım 140 150 nefes alamıyorum kardiyolojiye gideceğim ama benim gibi olup çözüm bulan var mı gece yatıp uyuyamıyorum
edaa1402 @Snm123 benim gebelikten önce oluyordu canım ama gebeliğim boyunca olmadı çok şükür olduğu zman kardiyolojiye gittim ve bana hamileliğe bi zararı yok zaten doktor da çarpıntıların çoğu zararsızdır dedi bana
Snm123 İnşallah benim kalp atışlarım çok yüksek troidlerime bakılacak birde onlar da çarpıntı yapıyormuş