Busece06 Kızlarrr 🌸 bu çarşamba yani 6+1 ken doktorumuz kalp atışını duymak için çağırdı. Bu hafta yüksek ihtimalle duyulması bekleniyor dimi erken gidip duymadan dönmekte istemiyorum açıkcası o da çok strese sokuyor insanı
Aaaysee Busece06 sakin olun,bazen 7 ye kadar duyulmadığı oluyor ama genelde duyulur,ablam geçen hafta 6+2 de öğrendi çok şükür
mommyily Busece06 aynıyız çarşamba bizimde randevumuz var 6+1 oluyoruz inşallah duyarız hayırlısıyla bebişlerimizin kalp atışını 🤭❤️
323832 Busece06 duyamasanda rahat olmanı tavsiye ederim benim tam 6 haftalikti çok küçüktü doktor vajinal da bakmak istemedi 7.haftamda duydum karından net bir şekilde
Busece06 mommyily ay öylemiiiii 🥰🥰 inşallah Rabbim duymayı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 💕🤓🙏
mommyily Busece06 amin canım inşallah aynı olmamıza ve randevularımız aynı tarihte olmasına sevindim çarşamba günü yine yazarız buraya güzel şeyler inşallah 🥰🌸
Kumsala Benim doktorum da 6 hafta 0 günlük hamileyim yarın çağırdı kalp atışı için inşallah ikimizde duyarız canım
Busece06 Kumsala inşallah kuzum yarında sana duymak nasip olsun inşallah güzel haberlerini bekliyoruz 🤓🥰🥰
Busece06 cansualtikulac alttan bakılıyo diye biliyorum benim ilk gebeliğimde alttan bakılmıştı karından duyulur mu acaba erken olmazmıki 🙄
mommyily cansualtikulac hiç bilmiyorum ben karından duyulur belki diye bekledim yani o anki duruma bağlı yoksa beklerim biraz daha 🥰
pelinden 5+5 te gitmiştim henüz kalp atışını görememişti doktorum vajinal da bakmak istemedi sabret dedi.. 7+1’de karından baktı net bir şekilde kalp atışı duyuldu 🙏🏻❤️