Hamideersin Baby56ge zor ya Allah yardımcımız olsun ben henüz 38+1 im yarın kontrolüm var bakalım ne olcak ne bitcek çok merak ediyorum 40i bile gözüm kesmiyor
Ezgiparlak Baby56ge ilk kızım 40 haftada geldi bu kızım da 39+1 deyim heyecandan mide yanmasından uyuyamıyorum heran gelir diye bekliyorum
Zuzu6901 Baby56ge 40 haftalık tam. 3 gün önce nişanım gelmişti 2 cm açıklık varmış. Eve geldim bekliyorum 🥺
Sevgi2023 Zuzu6901 1cm açiklik var dünden ağrilarim bi öyle bi böyle hiç bişey anlamiyorum artik🤦🏻♀️
Zuzu6901 Baby56ge kuzum bende pembesi akıntı geldi. 3 gündür de devam ediyor. Kahverengi sümüksü de olabiliyormuş. Beyaz da olabiliyormuş
Delal_ila Baby56ge 38+3 deyim hala ne zaman suyum yada Nisan gelecek diye bekliyorum.. bebek hareketlerinde azalma var ve 24 de randevum var bakalım ne olacak