Karabiberim85 22+3 günlük hamileyim. Dün kanamam geldi acile gittik. Aktif kanama alanı yok dedi iğne yapıp gönderdi. Sabah gene gelmiş. Kendi doktorumla randevum yarındı ne yapsam acaba. Kahverengi gibi kan.
1850 Karabiberim85 bende 24te oldum kanama geldı ığne vuruldum 25 bıtcek sımdı haftada ıkı ıgne devam . Benımde ılk iğneden tekrar sonra kanama geldı. Doktor baktı açılma yok. Yuksek ıhtımalle ıcerde biriken dışarı akıyor hala dedi. Insallah cıddı bırsey degıldır.belkı ıcerde biriken dısarı akıyor olabılır. Cok gecmıs olsun.sız tekrar doktorunuza görünün
Zeynoo38 Karabiberim85 bence hiç ihmal etmeyin en azından önlem amaçlı gidin benimde aynısı başıma geldi kanamam giderek arttı rahim ağzı açıldı maalesef kaybettim umarım sizin başınıza gelmez..
Dlktpl Karabiberim85 kendı drunuza gıdın rahım agzını ölcturun yatın donlenın kırmızı kanama gelırse hemen dr a gıdın ben maalesef kaybettım bu sorınlardan korkmayın ama
Yukselmerve12 Günaydın canım bence hiç ihmal etme rahim ağzını ölçtür seni korkutmak istemem ama bnm 23.haftada kanamam olmuştu ilk hamileliğimde rahim açılmış kese sarkmıştı karnımdan baktığında göremedi vajinal olarak tespit etti. Rahim ağzı yetmezliğiymiş şimdiki hamileliğimde serklaj yapılacak , acil kadın doğumlularına güvenme kendi doktoruna git
Karabiberim85 Yukselmerve12 gençten bi doktordu acildeki. Alttan da üstten de baktı. Şuan kahvengi gibi geliyor. Kendi doktorumu aradı konustu. Bebekte hareket ediyor amaa yine de insan korkuyor tabi. Randevum yarın 11 de
Karabiberim85 Yukselmerve12 gençten bi doktordu acildeki. Alttan da üstten de baktı. Şuan kahvengi gibi geliyor. Kendi doktorumu aradı konustu. Bebekte hareket ediyor amaa yine de insan korkuyor tabi. Randevum yarın 11 de
Zeynoo38 Yukselmerve12 Aynı durumları bende yaşadım maalesef inşallah Rabbim bebeğini sağlıkla almayı nasip etsin...Ne kadar süre sonra hamile kaldınız?
Dlktpl Yukselmerve12 sız kaybettınızmı bebegınızı kurtardılarmı aynı sey benımde basoma geldı ve kaybettım oyuzden soruyorum
Yukselmerve12 Karabiberim85 Alttan baktıysa sorun yoktur Canım stres yapma bol bol dinlen bence çok geçmiş olsun 🙏🏻
Karabiberim85 1850 inşallah benim de öyledir. Tedirgin ediyor bu kanamalar Zeynoo38 1.5 sene sonra hamile kalabildim. Sizin agrı varmıydı o zaman. Rabbim acınızı dindirsin. Tekrar hamile kaldınız mı. Allahım bir daha yasatmasın.
Yukselmerve12 Zeynoo38 Doğum yaptıktan 1,5 yıl sonra tekrar hamile kaldım inşlh rabbim bu sefer hayırlısıyla kucağıma sağlıkla almayı nasip etsin
Zeynoo38 Karabiberim85 Hiç ağrım yoktu benim bugun 2hafta olucak bebeğimi kaybedeli..😔sabah uyandığımda açık renkte kanama gördüm direkt doktora gittim açıklık olduğunu gördü beni acilen yatırdı ve kanamalarımgiderek arttı..inşallah sen sağ Salim atlatırsın dua edeceğim senin için...Rabbim büyük
Karabiberim85 Zeynoo38 Allah razı olsun canım. Rabbim acını dindirsin cok zor ama. İnşallah yeniden sağlıklı bir hamilelik yaşar ve hayırlı bir evlat sağlıklı bir evlat sahibi olursun. Kanamam kesildi bu arada
Karabiberim85 Dlktpl canım benim cok üzüldüm. Rabbim kimseye yaşatmasın yarın gidicem o zaman rahatlıcam hareketli şu an o beni rahatlayıyor
Yukselmerve12 Dlktpl maalesef bende kaybettin zaten o haftalarda doğan bebeklerin yaşama şansı çok düşük meleğim 590 gr doğmuştu 😔
Dlktpl Karabiberim85 dogana kadar benımkıde hareketlıydı ama ben bunları bılmıyodum cahıldım oyuzden korkma hersey düzelecektir önlemını al