Gurbet26 29+2 de olupta arada vajinasında iğne batması gibi sızlama yaşayan var mı yada baska haftalarda olup yaşayan tecrübeliler yardımcı olur muzunuz arada böyle bi iğne batması gibi batma oluyor normal mi
Pemberuya Gurbet26 ben 12. Haftamdayım bende de çok oluyor dr normal dedi kuzum sanırım rahim genişlemesinden dolayı oluyormuş
Kbb25 Pemberuya Bende 9. Haftadayım bi kaç gündür basladı gün içinde 1-3 kere gelip gidiyor bende batma gibi minik minik normal mi sizce doktor kanama yoksa normal dedi ama neye göre normal soramadım🥺
ms_annisko Gurbet26 yine doktorunuza sorun bence, herkesin hamileliği süreci kendine özel. Hem aklınızda da soru işareti kalmamış olur 🌸