Dilara556 mucizem24-05- bende bek fıtığı başlangıcı var 39+2 deyim belime kadar vuruyor ağrı 1 cm açılmam var kasıklarıma vuran ağrıdan daha çok sırtta ağrım var o zorluyor
Nsdpg mucizem24-05- belim sırtım çok ağrıyordu gittim 1 cm açıklık çıktı nst De biraz sancılarım var 38+4 üm
Miniklerim22 mucizem24-05- oglumda sancım belimden girdi şiddetliydi haftanız kac bilmiyorum ama bn oglumu 39. 3 de dogum yaptım belimden girdi nişanım geldi hastaneye gitmiştim 8 saat icinde dogdu
Rabiaaa46 mucizem24-05- Canım doğum sancısı farklı birşey saatler geçtikçe ağrı şiddeti ve sıklığı artar anlarsın zaten evet kuyruk sokumuna da vurur kasılman olur afedersin kabız gibi tuvalete çıkmak istersin yaklaştıkça sağlıkla al kucağına inşallah
hamilegunlugum mucizem24-05- evet sancı bele vurur doğumunuza saha varsa uzun süre ayakta durmayın dinlenmeye çalışın mutlaka
Mommm03 kızımda belimden başlamşti sancı sonra kasiklarima vurdu sonra ikisi birden ağrılar devam etti bel agrisi çok çektim 🤣🙈🙈
mucizem24-05- Mommm03 aslında hamileliğim çok güzel geçti şükür sadece yatakta zorlanıyoruz biraz birde bir an önce kızıma kavuşmak istiyoruz❣️🤲