SibelDmrci Selam kızlar dün kontrole gitmiştim 35+3 haftalık oldum. Doktor nst istedi ben bilmiyodum tam tok değildim. Karnını doyur öyle gir dedi ama nst deki kadın çıkacak diye çikolata meyve suyu falan içip girdim. Doktor bebeğin hareketlerini beğenmedi kalp atışları 125 kere düşüp duruyodu normalde 145 150 civarıydı ama ara ara düşmeler vardı. Gerçi beğenilmeyen ne tam onuda anlamadım. Serum taktılar sonra bidaha gir dediler 3 kere daha bağlandım son 2 tanesi güzel dendi eve geldim. Doktor açlıktan da olabilir dedi. Benim sorun şu nst de böyle sorun yaşayan varmı bu normal mi. Dünden beri panik halindeyim hareket dinlemekten nerdeyse uyumadım hiç. Bana göre yeterince hareketli.
Sesa Merak etmeyin benim de geçen birinci cektirdigimde çocuk uyuyordu yemek yedim çikolata yedim ikinci nst mis gibi çıktı ...muhtemelen sizin de bebis uyuyordu
SibelDmrci Sesa inşallah öyledir. Ben uyuyodur belki dedim kadına kadın onla ilgisi yok dedi. Birde şey varmış bebek hareket ettikçe kalp atışlarının hızlanması gerekiyormuş bu normalmiş. Hareket ediyoken 160 lara bile çıktı. Anlamadım neyi beğenmediler bende.
Sesa Halt etmiş siz ona bakmayın zaten Allah korusun kötü birsey olsa sonrakiler düzgün çıkmadı sizinde emin olun uyuyorum uyurken nabız normal bile olsa yani 130 140 larda bile olsa doğru sonuç vermezmjs o yüzden uyanık olmasi lazim valla benimki uyandiktan sonra 150 den aşağı az düştü 170 r bile çıktı kıpır kıpır e sizinde sonradan hareketlendi işte belli ki yavrucak ilinde uyuyordu iciniz rahat olsun her gün hareketlerini kontrol edin