eylulicten Reyhan_Kcbz37 ilk gun damia damla geliyordu ama nedense mama verdirdiler. Tam anlamiyla 3. Gun geldi goguslerim tas gibiydi sagarak verdim mecbur
meleklerin_annesii Reyhan_Kcbz37 benim hemen gelmişti , Buda sezersin olacak ve göğüs küçültme ameliyatı oldum sütüm gelmeyecek diye korkuyorum , ama göğüs uçlarım kabuklaşmış
Aystsn Reyhan_Kcbz37 4 günü geldi ama sürrkli göğsüme atıyordum doymadığı için mama desiler önce göksümü 5 dk yada daha fazla emziriyordum damla damla geliyor sonrasında mama veriyordum. Bana sıcak su çok iyi geldi eve geldiğim gibi banyo yaptım sıcak suyla göğsümü ovaladım direk farkını gördüm
Reyhan_Kcbz37 eylulicten benimde az geliyodu zaten doğum sonrası vermişler gece hemşire mama verin dedi şuan mama veriyoruz nolcak bilmiyorum
Nilsss1907 meleklerin_annesii Bende göğüs küçültme operasyonu olmuştum 4.5 sene önce. O yüzden şimdiden endişeliyim gelir mi gelmez mi diye. Doktorum saçmalama tabiki gelir diye endişelerimi geçirmeye çalıştı ama hala aklımda deli sorular🤦🏻♀️
eylulicten Reyhan_Kcbz37 ben ilk 1 ay aglasa da memeyi tutturmaya calistim bi 5 fk her gun boyle yapa yapa 2. Ay anca memeyi tuttu. O da 5 dk 10 dk emiyor
Reyhan_Kcbz37 eylulicten ilk gün öğleden geceye kadar çok problem yoktu az az damla damla geldi emdi uyudu ama gece falan artık doymamaya başladı sanırım hemşire mama alın deyince veriyoruz kendi mememide yine az az tututo ama ağlayınca sürekli mamayı verdik
AyseSydm Kızlar farklı bir şey soracağım. Sezeryanda karın çok inmiyor değil mi korse almıştım ama değiştirip bir büyüğünü mü alsam diye düşünmeden edemiyorum. Sezeryan fikrine alıştır kendini dedi doktorum. Kararsız kaldım
Reyhan_Kcbz37 AyseSydm kişiden kişiye değişir mi bilmiyorum tabi de 2.günüm benim hamilelik kadar olmasada karnım vae tabi ki bi 5 6 aylık hamile gibi dikişler varken korse takılır mi bilmiyorum
dilinkopsunemi-bisus AyseSydm karnın %70 i gidiyo az bi göbek belli oluyor emzirmeye başlayınca bş süre sonra sıkılaşıyo korse çok güzel toparlıyor 15 gün oldu sezaryen olalı korse sayesinde 2 güne kalktım sıkı durduğu için hareketlerim düzeldi doktor önerdi öyle kullandım
eylulicten Reyhan_Kcbz37 iste hata orda bana da aynisini yaptilar. Emzirince sutumuz gelir halbuki emzirmeyince ya ayni kaliyor ya da azaliyor 😔
AyseSydm dilinkopsunemi-bisus Ay çok sevindim bende danışırım doktoruma. Bi sıkıntı olmayacağını söylerse kullanırım karnım kalsın istemiyorum
meleklerin_annesii Nilsss1907 banada ameliyat olurken “ doğum yapmayı düşünüyormusun süt bezleri zarar görebilir dediler “ bende düşünmediğimi söyledim ameliyattan 3 ay sonra hamile kaldım 🫣 sürpriz 🤗 göğüs uçlarında kabuklanma oluyor mu canım ? Bende oldu çünkü süt var anlamına getirdim
Nilsss1907 meleklerin_annesii Evet şuan 33+4 teyim göğüs ucu kremi kullanırken minik minik kabuklar çıkıyor. Banada ameliyat olmadan söylemişti süt bezlerin zarra görebilir diye o yüzden panikteyim ama hissizlik falan olmamıştı.