Mello29 siz böyle yazınca korku geliyor ya :(
Ağrı hissetmiyorum sancı var ama falan diyorsunuz. Benim doktorum 35. Haftada çağırdı. En son 31deydim hiç nst falan demedi. Sizi neden nstye aldılar? Özelde mi yoksa devlette mi?
Yani durup dururken alınıyorsa beni neden almadılar mesela. :/