songul123 ben çok kötüyüm 4 gündür progestan kullanıyorum kahverengi leke bugün daha çok gelmeye başladı çok korkuyorum başına böyle birşey gelen oldumu 😔 4+5 günlük hamileyim kesede göründü
Mdhkrc songul123 evet bnde aynı durumu yasadım. Dıkkat et agır kaldırma hoplayıp zıplama bagırma demiştı doktor. Bır kac gun gelmıstı leke cok sukur sonrasında bir sıkıntı yasamadım. Suan 33 haftalık hamileyim:) gecmıs olsun canım
songul123 Sil12 doktora gittim progestan içmemi söyledi 4 gün oldu aradım normal diyor daha devam edince korktum 😔
F1903 Canım progestani duzenli kullan ve ihtiyac disinda kalkma ayaklarnin altna yastk koy yat insaallah kesilir benmde olmustu cok sukur gecti seninde gecer insallah 🤲🤲
Incim_canim Yerlewme kanamasidi canim inwaallah kecer bendee olmuwdu 6haftalik olanda hekim wam yazdi kecdi gitdi
deletedmom6295 4+2 haftalık hamileyken başladı lekelenmelerim. keseyi 5. haftadan sonra gördüm ve progestan başladı doktor. sonra 6+5 te kalp atılını duyduk. ertrsi gün bardaktan boşalırcasına kanamam oldu ben daha lekelenmelere alışamamışken. iğneler eklendi tedaviye. sürekli yatış bol su ve dua. hep şunu dedim kendime bu dünyada yiyeceği ekmeği varsa tutunacaktır yoksa ne yapsam da faydası yok. şimdi 30 haftalığız oğlumla. çok yorucu ve yıpratıcı bir süreç. ilaçlarınızı kullanıp istirahatinize özen gösterin. rabbim sağlıcakla kucağınıza almak nasip etsin
songul123 deletedmom6295 amin inşallah canım benimkide iğne ilaçlar progestan hepsi bir arada kullanıyorum bakalım rabbim hepimizin bebeğine sağlık versin