Aleynaerayy22 4 gün oldu sezaryan olalı kızlar kabiz olmuşum çok fena şekilde ne geçirir dikişlerim yüzünden wc çıkmaya da aşırı korkuyorum
Minigim38 Aleynaerayy22 genelde duphalac şurup veriyor doktorunuz vermedi mi. Kayısı hoşafı için iyi gelir
Aleynaerayy22 Minigim38 vermedi canım yarım saat wc de durdum o yüzden imkansız gelmiyo yani o derece kabiz az geldi