Nefes15 Merhaba kızlar Egepol hastanesine giden var mı içinizde. Hangi doktora gidiyorsunuz ? Doktor tercihlerinizi öğrenebilir miyim ? Kişisel numaralarını doktorlar veriyolar mı ? Şuan ki muayene ve doğum fiyatlarını biliyor musunuz?
Gozde1225 Nefes15 ben gidiyorum doktorum Onur umut yücel 💫 ilk günden verdi numarasını istediğim zaman ulaşabiliyorum. Muayene 685 olmuş doğum 14 bin TL yılbasından sonra .
Nefes15 Gozde1225 peki sezeryan mı normal doğum mu daha çok yapıyor çok korkuyorum ilk deneyimim olcak Egepol hastanesi . Birde doğuma kendi doktorunuz mu giriyor yoksa nöbetçi doktor mu ? Böyle birşey duymuştum . Egepol da kendi doktorun yoksa nöbetçi giriyor bilginiz var mı
Gozde1225 Nefes15 evet doğru nöbetçi doktor giriyor gece yada izin gününe denk gelirse zaten ilk muayenede söyledi doktorum. Ben Karataş hastanesinden oraya geçiş yapmıştım cunku 5. Ayda başladım. Beni sıkıntıya sokmadı çünkü normal doğumda herşeyi ebeler yapıyor genelde ve egepolun ebeleri de çok iyi🙏
Nefes15 Gozde1225 oda iş değil ki 9 ay takip eden doktor girse daha iyi sonuçta kendimizi teslim ediyoruz. Çok stres yaptım ne yapacağımı bilmiyorum 🥺
Sedachn Gozde1225 yatış kaç gün veriliyor bilginiz varmı acaba benimde doğumum mart sonu onur beye gidiyorum
Gozde1225 Nefes15 bilmiyorum ben dediğim gibi karatastan geçtim orda kendi doktorun girse de ben hiç rahat hissedemiyordum kendimi burda daha güvende hissediyorum. Karar sizin gene
Gzmmm1 Bende gidiyorum. Benim doktorum Cemil Kaymaz çok çokk memnunum Cemil beyde ilk günden telefon numarasını vermişti. Ve herşeyi en ince detayına kadar anlatıp bilgilendiriyor aklınızda soru işareti kalmıyor tavsiye ederim ☺️
Gozde1225 Nefes15 aynı hastanede yani egepolde bayanın doktoruda. Egepol komple böyle hastanenin yönetimi yani. Sezeryan olursa zaten kendi doktorumuz gün veriyor ama normalde denk gelmezse malesef