Pearlyy
Şöyle benim ilk doğumum normal oldu 29+3 de ,rahim ağzı kısalığım ve açılmam olduğu için bu doğumda erken ve normal olabilir ama olurda inşallah vaktinde olursa ilk tercihim normal ama herhangi bir risk durumunda doktoru dinlerim:)
Heycan ,stres,korku hepsi var 🤭