Boncukannesi26 Bizimle aynı hafta da olanlar var mı ? Nasıl geçiyor hamileliğiniz ? Benim 3. Olduğu için bazen tekme atmasa hamile olduğumu unutuyorum. Geceleri de huzursuz bacak sendromu yaşıyorum