GmzEfln Doğuma son 30 gün kaldı. Tabi bizim prenses daha erken gelmek ister mi bilmiyorum. Ama vakit daraldıkça çok sabırsızlanıyorum kavuşmak için 😇
Mervetnl GmzEfln bizimde son 47 eğer sezeryan tarihimiz değişmezse, çok heyecanlıyım sabırsızlanıyorum hatta biran önce dünyaya sağlıkla gelmesi için 🌸 Allah yardımcınız olsun sizlerinde sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
GmzEfln EmineDefneGokce Sağ salim kucağımıza alırız inşallah 🥰😇 Benim aşırı mide yanmam ve kasık ağrım var. Sende neler var
GmzEfln aygt Bende öyleyim hem bş an önce kucağımda olsun istiyorum hemde ilk bebeğim nasıl başa çıkabilirim diye düşünüyorum
GmzEfln EmineDefneGokce Doktorum bana rennie kullanabilirsin dedi ama analık işte ilaç kullanmamak için direniyorum mecbur kalmadıkça. Gece uykuları zaten artık yalan oldu