gmzhrn Duygum4141 valla benim kızımın adi Erva kız çocuk bekliyorum ve adını vera koymak istiyorum ayni harflerden oluşuyor ve güzel geliyor kulağa. gel gör ki eşim ikna olmuyor sıvı yağ ismi diye
Serklajligebelik ArvenMom hangi dilde bu yazdığınız isimler ? Hayır hiçbiri Türk adı değil , adeta evcil hayvana isim veriliyor gibi
Leilani Serklajligebelik illa Türkçe bir isim olacak diye bir kural olduğunu bilmiyordum yeni öğrenmiş oldum bende sayenizde 🙂
ArvenMom Serklajligebelik 😂😂😂 siz evcil hayvanlara bu ismi verirsiniz sanırım daha iyilerini belirtin hanfendi benim aklıma gelenleri yazdım yani bu isimleri kullananıda gördüm tepkiniz saçma ve yersiz
ArvenMom Serklajligebelik ve türkçe olma zorunluluğu mu var yada kuran da geçme kaidesi eğer öyleyse siz ona uygun koyun 🥰
2pati1baby Serklajligebelik kişi fikir sunmuş , isteyen koyar istemeyen koymaz. Ayrıca Türk ismi diye kullanılan isimlerin çoğu yabancı dilden , Farsçadan gelme.
Ipek_2017 Oğlumun adı Çınar 🧡 Cinsiyeti belli değil 1 hafta sonra öğrenicem. İnşallah kızdır Güneş olsun isterim 💛 Açelya Duru Beren Sare İkra
Brck0303 Duygum4141 ben yüsra ismini çok beğendim şimdilik eşimde yanına ada yada nur koyalım diyo ama tam karar veremedim Ebrar Ecrin elfin eflin Sare hüma elisa Esila bunlarda güzel isimler